Subject: FW: Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 11:30:55 +0300

From: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 28, 2025 5:20 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan

Tere,

Edastame tutvumiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks

Kukulinna-Äksi ÜVK torustike plaanid koos kaevikute paiknemisega riigi
teede ääres.

Plaanid on lisatud manusesse koos tingimustega.

Kinnisel meetodil rajamisega on näidatud puurimiskaevikud.

Seal, kus on tegemist isevoolse kanalisatisooniga, tuleb torustikud rajada
lahtisel meetodil. Kaevikute piirjooned on pruuniga katkendjoonena.

Palume trasside lahenduse osas tagasisidet, et saaksime teha juurde
vajalikud ristlõiked, pikiprofiilid ja katete taastamise joonsied
vastavalt nõuetele.

Küsimuste tekkimisel palume ühendust võtta.

Palume tagasisidet hiljemalt 10 päeva jooksul so. 07.05.2025.a.

Lugupidamisega,

 Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.